Välkommen till min blogg

Jag är 28 år och bor på Jersey, en liten ö utanför Frankrikes kust. Just nu har jag tagit en paus från mitt jobb i finansbranchen och spenderar några månader i var lägenhet på Kungsholmen. Jag älskar shopping, resor, att träna, inredning, konst och mat - både mat på restauranger och att laga hemma. Den 25 Februari 2012 gifte jag mig med min egen stjärnkock. Min blogg speglar mina intressen och följer ni den får ni följa med i min vardag.

onsdag 14 mars 2012

Tillbaka till verkligheten

Nu har vi checkat ut och spenderar dem sista timmarna vid poolen. Dave simmar runt i poolen och jag har handlat mat på Mathem.se så när vi kommer hem kommer en stor leverans så att kyl och frys blir välfyllda. Såååå smidigt att handla online så man slipper släpa sig till affären och kånka hem kassar det första man gör när man kommer hem. Dessutom slinker inga chokladkakor och kakor ner när man klickade nätet vilket annars är så lätt hänt när man är i affären. Kör en slapp helg och sedan på måndag är det diet och träning på schemat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar