Välkommen till min blogg

Jag är 28 år och bor på Jersey, en liten ö utanför Frankrikes kust. Just nu har jag tagit en paus från mitt jobb i finansbranchen och spenderar några månader i var lägenhet på Kungsholmen. Jag älskar shopping, resor, att träna, inredning, konst och mat - både mat på restauranger och att laga hemma. Den 25 Februari 2012 gifte jag mig med min egen stjärnkock. Min blogg speglar mina intressen och följer ni den får ni följa med i min vardag.

torsdag 15 mars 2012

Resan hem

Resan hem gick bra... otroligt skont att flyga i forsta klass med bekvama stolar och battre mat. Smidigt med fast-track-security pa Heathrow och prioroty-labels pa vaskorna. Och pa flyget Heathrow till Stockholm med British Airways satt vi i forsta klass tillsammans med ganget fran top-gear. Dave tog nagra "diskreta" bilder. Kul ocksa tyckte vi da vi sist flog samma stracka hade sallskap av Slade. 








Vi har det bra - vi har fram i flyget:







Och som alltid har jag lite for mycket packning..... om nagra veckor ska detta och allt annat i Stockholm tillbaka till Jersey...  

Sag att Dave hade smyg-filmat mig ocksa nar jag trodde han fotade... ganska o-intet-sagande video men jag ville testa och se om man kunde lagga upp videos i bloggen:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar