Välkommen till min blogg

Jag är 28 år och bor på Jersey, en liten ö utanför Frankrikes kust. Just nu har jag tagit en paus från mitt jobb i finansbranchen och spenderar några månader i var lägenhet på Kungsholmen. Jag älskar shopping, resor, att träna, inredning, konst och mat - både mat på restauranger och att laga hemma. Den 25 Februari 2012 gifte jag mig med min egen stjärnkock. Min blogg speglar mina intressen och följer ni den får ni följa med i min vardag.

onsdag 28 mars 2012

Onsdag

Det har varit lite skralt i bloggen dem sista dagarna men har haft sa mycket att gora nu innan vi aker. Det ar telefonmoten, packning, stadning, fixa med papper och sant... blir inte manga roliga bilder da.

Idag sitter jag hemma och vantar pa att fraktbolaget MoveCorp ska komma och hamta vara kartonger. Sedan ikvall blir det vin med Helena!

Bastisarna! Helena bor i Stockholm och Vicky pa Jersey sa alltid saknar man nagon! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar