Välkommen till min blogg

Jag är 28 år och bor på Jersey, en liten ö utanför Frankrikes kust. Just nu har jag tagit en paus från mitt jobb i finansbranchen och spenderar några månader i var lägenhet på Kungsholmen. Jag älskar shopping, resor, att träna, inredning, konst och mat - både mat på restauranger och att laga hemma. Den 25 Februari 2012 gifte jag mig med min egen stjärnkock. Min blogg speglar mina intressen och följer ni den får ni följa med i min vardag.

måndag 19 mars 2012

Mandag

Ny vecka och nu ar det dags att blicka framat tycker jag. Ska ta mig en promenad till skatteverket for att fixa personintyg. Sedan blir det en promenad till polishuset for att fixa nytt pass. Har ju bytt namn nu till Terése Cameron och tycker det ar smidigt att fixa alla papper nu nar vi ar i Sverige.

Tiden har gatt sa fort och om ett par veckor bara sa aker vi tillbaka till Jersey. Att gora innan dess:
  •          Skriva klart CV och skicka ut
  •          Fixa med banken sa att jag far nytt kort i mitt nya namn
  •          Packa – fundera over om vi behover skicka over en del saker eller ta med oss pa flyget
  •          Boka flygbiljetter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar