Välkommen till min blogg

Jag är 28 år och bor på Jersey, en liten ö utanför Frankrikes kust. Just nu har jag tagit en paus från mitt jobb i finansbranchen och spenderar några månader i var lägenhet på Kungsholmen. Jag älskar shopping, resor, att träna, inredning, konst och mat - både mat på restauranger och att laga hemma. Den 25 Februari 2012 gifte jag mig med min egen stjärnkock. Min blogg speglar mina intressen och följer ni den får ni följa med i min vardag.

onsdag 25 januari 2012

Ah vad jag vill ut och resa

Jag tycker det ar jatte kul att vara hemma i Sverige och ar otroligt tacksam for att vi kan ta en time-out fran vara jobb och bara vara lediga ett tag men nu ar jag otroligt sugen pa att aka ut och resa och aka till sol och varme. Kanske for att sommaren inte bjod pa det basta vadret och for att vi inte varit pa sol-semester sen i Februari. Men nu ar det exakt en manad kvar till vart brollop, lordagen den 25 Februari och pa tisdagen den 28 Februari aker vi pa honeymoon; Bangkok, Koh Samui och Dubai - skont!!!

 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar