Välkommen till min blogg

Jag är 28 år och bor på Jersey, en liten ö utanför Frankrikes kust. Just nu har jag tagit en paus från mitt jobb i finansbranchen och spenderar några månader i var lägenhet på Kungsholmen. Jag älskar shopping, resor, att träna, inredning, konst och mat - både mat på restauranger och att laga hemma. Den 25 Februari 2012 gifte jag mig med min egen stjärnkock. Min blogg speglar mina intressen och följer ni den får ni följa med i min vardag.

onsdag 22 februari 2012

Onsdag och 3 dagar kvar

Hade ju tid for att fixa naglarna idag. Bokade strax innan jul da jag ville vara saker pa att boka in en tid och betalade iforvag da dem hade en deal pa groupon. Men sa kom jag till Salongen och den enda tjejen som gjorde naglar dar hade akt pa semester.... trevligt... inte... men fick iaf tid pa ett annat stalle sa nu ar dem gjorda iaf... och jag har hamtat ut programmen till festen sa ska vika dem ikvall samt packa det sista... blir nog inte sa mycket blogg dem har dagarna framover...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar