Välkommen till min blogg

Jag är 28 år och bor på Jersey, en liten ö utanför Frankrikes kust. Just nu har jag tagit en paus från mitt jobb i finansbranchen och spenderar några månader i var lägenhet på Kungsholmen. Jag älskar shopping, resor, att träna, inredning, konst och mat - både mat på restauranger och att laga hemma. Den 25 Februari 2012 gifte jag mig med min egen stjärnkock. Min blogg speglar mina intressen och följer ni den får ni följa med i min vardag.

lördag 18 februari 2012

Fredagen

Jag och David hade en mycket trevlig Fredag igar i Vasteras. Vi at lunch pa Oliodeli, deras buffe-sallad med medelhavsmat ar saaaa god. Sedan fixade vi David's waistecoat hos Ursulas brollopsklader innan vi akte och pratade igenom vigseln med prasten. Lite sma detaljer att fixa innan Lordagens brollop men nastan dar nu. Sedan akte vi ut till Barkaro for att ata gott och dricka vin med Mia och Jay. Vi tag sista taget hem kl 21.52 och var hemma strax efter elva. Hann stanna pa seven eleven pa vagen hem och kopa kaffe till morgon-kaffet ocksa. Sen somnade jag pa soffan framfor Greys Anatomy. En riktigt trevlig Fredag. Tyvarr har jag inga bilder forutom en mobil bild som jag tog med min nokia pa en trott David pa vag hem till Stockholm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar