Välkommen till min blogg

Jag är 28 år och bor på Jersey, en liten ö utanför Frankrikes kust. Just nu har jag tagit en paus från mitt jobb i finansbranchen och spenderar några månader i var lägenhet på Kungsholmen. Jag älskar shopping, resor, att träna, inredning, konst och mat - både mat på restauranger och att laga hemma. Den 25 Februari 2012 gifte jag mig med min egen stjärnkock. Min blogg speglar mina intressen och följer ni den får ni följa med i min vardag.

onsdag 8 juni 2011

Onsdag

Var tillbaka till jobbet efter en veckas pluggande och tenta. Stressig dag med massor och gora och manga emails att lasa ikapp! Antligen pa vag hem. Hade tankt ga och trana men tar nagra dagars avkoppling for att njuta av lediga kvallar utan plugg-angest! Nasta vecka borjar mitt traningsprogram for att komma i form till brollopet! Saknar gymmet faktist och med en blivande man som ar kock lagger man pa sig nagra extra kilon!

Hoppas ni alla har en trevlig vecka

Kram

Tessie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar