Välkommen till min blogg

Jag är 28 år och bor på Jersey, en liten ö utanför Frankrikes kust. Just nu har jag tagit en paus från mitt jobb i finansbranchen och spenderar några månader i var lägenhet på Kungsholmen. Jag älskar shopping, resor, att träna, inredning, konst och mat - både mat på restauranger och att laga hemma. Den 25 Februari 2012 gifte jag mig med min egen stjärnkock. Min blogg speglar mina intressen och följer ni den får ni följa med i min vardag.

fredag 11 mars 2011

Laptop eller iPad

Min laptop ar saaa strulig! Har en rosa sony vaio men har haft den i 3 ar nu sa det ar nog dags att skaffa en ny! Den har maste alltid vara ikopplad dvs ej barbar langre, laddaren ar glapp, den krashar etc etc

Nu till problemet; koper jag min efterlangade iPad2, en macbook eller en ny sony vaio??? Pga min brollopsfond sa far jag inte kopa bade iPad & laptop sa jag maste valja... .svart! Det lutar nog mest at en iPad2 men tycker om att ha "vanlig dator" ocksa! Kan man tex ha photoshop pa en iPad????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar